materialy_promocyjne_fsc
Grudzień 31, 2015 FSC Brak komentarzy

Certyfikacja FSC, jest obecnie jednym z najpopularniejszych narzędzi dla przedsiębiorców związanych z gospodarką leśną, które pozwala zademonstrować prawdziwe zaangażowanie w ochronę środowiska i praw społeczności. W ciągu 20 lat intensywnej działalności, FSC zdobyło zaufanie wśród organizacji ekonomicznych, społecznych i środowiskowych, a także pośród samych przedsiębiorców

Ostatnie badania przeprowadzone przez FSC w 11 krajach na całym świecie udowodniły, że to właśnie zaangażowanie producentów w problemy środowiska jest bardzo ważne dla konsumentów, a znaki certyfikacji na produktach, które potwierdzają pro-środowiskową i pro-społeczną postawę, wzbudzają powszechne zaufanie. W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie konsumentów ochroną środowiska naturalnego, FSC stworzyło nowe materiały marketingowe pozwalające przedsiębiorcom na lepszą komunikację z klientami.

Sukces FSC od zawsze zależał od świadomości konsumentów i zapotrzebowania na certyfikowane produkty, a my polegaliśmy na naszych partnerach i certyfikowanych organizacjach, wierząc że to oni będą promować ideę FSC w naszym imieniu. Obecnie jednak, przy wzrastającym znaczeniu zrównoważonej gospodarki dla konsumentów, uznaliśmy że trzeba stworzyć nowe narzędzia, które umożliwią bardziej bezpośredni kontakt z  klientem

Kim Carstensen, Dyrektor FSC

Co się zmieniło? Po pierwsze, znak FSC został wzbogacony o nowy slogan „Forests for all, forever.” Hasło, które można przetłumaczyć jako „Lasy dla wszystkich, na zawsze”, w kilku słowach ujmuje główną misję FSC: zagwarantowanie bezpiecznej przyszłości lasom na całym świecie, tak aby wszyscy mogli czerpać z nich korzyści. W celu jak najlepszego zilustrowania dążenia do zarządzania gospodarka leśną w taki sposób, który pozwala ludziom z nich korzystać bez niszczenia naturalnego środowiska, organizacja dodała także sylwetki zwierząt i ludzi do swojego logo.

Nasze zasady i kryteria zawsze odzwierciedlały naszą determinację w dążeniu do ochrony lasów i ich mieszkańców. Teraz, nasze zaangażowanie będzie również wyrażone przez tożsamość wizualną, a klienci będą świadomi tego, jakie znaczenie ma wybieranie certyfikowanych produktów

Kim Carstensen, Dyrektor FSC

znaki promocyjne fsc

Ponadto, FSC opracowało szereg innych materiałów promocyjnych, które są dostępne dla wszystkich posiadaczy certyfikatów. Na specjalnie w tym celu stworzonym portalu można znaleźć szablony, zdjęcia i logotypy, które można dowolnie wykorzystywać na produktach z papieru i drewna, a także na stronach internetowych czy ulotkach i w innych formach reklamy. Różnorodne i atrakcyjne wizualnie materiały mogą zdecydowanie ułatwić organizacjom demonstrowanie swojej troski o środowisko i społeczeństwo, a także znacznie zwiększyć zainteresowanie certyfikowanymi wyrobami.


Wszystkie materiały i informacje o strategii marketingowej FSC można znaleźć pod adresem:

1. https://marketingtoolkit.fsc.org

Written by kdemidowski